>Wanita sholehah adalah perhiasan dunia

Selasa, 27 Maret 2012

Menanti hati dari Illahi

saya menanti dengan hati
saya menanti dengan cinta
cinta pada pemilik segala hati
yang menguasai pemilik hati di bumi ini
saya menanti atas nama Nya
saya menanti atas ridho Nya
saya tak ingin berhenti menanti
tanpa jawab Nya....
dan saya yakin Alloh kan jawab penantian saya
saya menanti dalam ikhlas
saya menanti dalam sabar
saya menanti dalam sujud
saya menanti dalam hening
menanti cinta yang datang dari ilahi
menanti cinta yang datang dari cinta
menanti cinta dari hati
menanti diri dalam penjagaan hati
karna akan begitu pula yang akan saya dapati
menanti dengan hati akan mendapat hati yang dinanti
menanti dengan ikhlas akan mendapat hati yang ikhlas
menanti dengan sabar akan mendapat hati yang sabar
menanti dengan sujud akan mendapat hati yang senantiasa bersujud pada pemilik hati ini'
menanti dengan hening maka akan mendapat keheningan dalam keramaian........
Alloh takan mengingkari janji pada penantian ini
Alloh akan membayar penantian dalam pendekatan padaNya sesuatu yang luar biasa
saya yakin Alloh takan membiarkan saya terjatuh pada lubang kemurkaan
pada peanntian yang datang dari syetan tetap tangguhkan hati dalam sujud pada Mu ya Robb....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar